مجموعه آلومین لیفت

تولید کننده انواع پنل‌های آسانسور است و دارای 20 سال تجربه در زمینه صنعت آسانسور می‌باشد. این برند، به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح و به نام در زمینه طراحی و تولید پنل و قطعات آسانسور به شمار می‌رود. مجموعه آلومین لیفت، دارای خط تولیدی مجهز به بروزترین امکانات بوده و همچنین از دانش مهندسین با تجربه در عرصه الکترونیک و صنعت بهره‌مند می‌باشد. این برند، با تولید قطعات آسانسور به صورت انبوه، علاوه بر رفع نیازهای مشتریان خود به دیگر تولیدکنندگان نیز یاری لازم را می‌رساند.

معرفی و تاریخچه برند آلومین لیفت

برند آلومین لیفت، برای اولین بار در دهه 80 شمسی تاسیس گردید و آغاز به کار کرد. این برند از ابتدا، در زمینه طراحی و تولید قطعات آسانسور، همچون پنل فرمان آسانسور و تابلو فرمان آسانسور فعالیت داشت. به مرور زمان، دسته‌بندی محصولات این برند توسعه و گسترش یافت. هم اکنون، برند آلومین لیفت محصولات متنوعی از جمله درب آسانسور، سر دری و کلید آسانسور را نیز تولید می‌کند.

یکی از مزایای برند آلومین لیفت، آن است که مشتریان می‌توانند بدون محدودیت خرید دلخواه خود را از این شرکت انجام دهند. در واقع، نوآوری و خلاقیت برند آلومین لیفت به افراد اجازه این امر را می‌دهد که سفارشات خاص خود را مطابق سلیقه شخصی، در این شرکت ثبت نمایند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت برند آلومین لیفت، خدمات پس از فروش عالی آن می‌باشد. پشتیبانی از فروش محصولات آلومین لیفت، شامل مجموعه‌ای گسترده از خدمات متنوع است که به مصرف‌کنندگان این برند اعطا می‌شود. در واقعیت، این امتیاز در راستای مشتری‌مداری و کمک به مشتریان جهت استفاده صحیح از محصولات صورت می‌گیرد و می‌تواند احساس امنیت مشتریان را افزایش دهد و موجب رضایت آنان شود. این خدمات، به دو شکل آنلاین و حضوری قابل انجام هستند. همچنین، شایان ذکر است که بدانید مجموعه آلومین لیفت از تاریخ صدور فاکتور محصول، کالای خریداری شده توسط مشتریان را تا 12 ماه گارانتی می‌نماید.

افتخارات و گواهینامه‌های اخذ شده

برند آلومین لیفت، در طی 20 سال فعالیت خود در زمینه صنعت آسانسور و تولید قطعات آسانسور، افتخارات بسیاری را کسب نموده است و یکی از مهم‌ترین آنان رضایت مشتریان از محصولات تولید شده توسط این برند می‌باشد. این امر نشان دهنده توانایی و دانش بالای متخصصین و مهندسین برند آلومین لیفت در زمینه تولید قطعات آسانسور است. این مجموعه در طراحی و ساخت محصولات خود از مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا کالاهایی مطابق با استاندارد جهانی و بین‌المللی را وارد بازار نماید.

برند آلومین لیفت، دارای گواهینامه‌های متعدد مرتبط با استاندارد ISO می‌باشد. این گواهینامه‌ها سبب شده‌اند تا آلومین لیفت در عرصه بین‌المللی صنعت آسانسور نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد و بتواند محصولات خود را به دیگر کشورهای جهان صادر نماید.