تابلو فرمان آلومین لیفت

تابلو کنترل alomin smart یکی از پیشرفته ترین تابلوهای کنترل روز دنیا می باشد که با استفاده از درایو اینتگریتد P9000 ساخت شرکت sumpo تولید میشود . این تابلو کلیه رنج های آسانسور کششی موجود را پوشش میدهد. لازم به ذکر می باشد که این کنترلر با برخورداری از تکنیک کن باس (CAN bus ) و مد باس (MOD bus) قابلیت راه اندازی آسانسورهای با ۴۰ طبقه و سرعت 4m/s را داراست . آلومبن اسمارت یک تابلوی هوشمند بوده که با استفاده از فیدبک انکدر موتور، مسافت ،سرعت و فاصله ی دوراندازی را به صورتی تنظیم مینماید که حرکتی با کمترین تکان و بهترین نمودار ممکنه و نیز به صورت فرود و صعود مستقیم فراهم می سازد. نرم افزار این کنترلر بسیار کامل بوده و کلیه نیاز های ساختمان های عمومی طبقه را برآورده می سازد . این کنترلر در صورت نصب صحیح سالیان دراز بدون خرابی به سرویس دهی خود ادامه خواهد داد . لازم به ذکر می باشد که نصب این تابلو نسبت به سایر تابلوهای مشابه بسیار راحت تر و سریع تر می باشد .

مزایا :

این سیستم کنترل به روز و هوشمند و کارامد بوده و نسبت به سیستم های معمولی کنترل آسانسور ساده تر و کارا تر بوده و یک راه حل فشرده و مناسب برای آسانسور خصوصا MRL میباشد. از دیگر مزایای این سیستم نسبت به سایرین:

* قیمت مناسب و مقرون به صرفه

* دسترسی آسان به پارامترها

* نرمی حرکت بدون برگشت و بدون لرزش

* طیف گسترده فرکانس حامل از 2khz تا 16khz . لازم به ذکر است که این سیستم بر اساس بار آسانسور به صورت خودکار این فرکانس را تنظیم میکند.

* توانایی ارائه 200% جریان نامی برای مدت یک ثانیه و 150% جریان نامی برای مدت 60 ثانیه

* پشتیبانی از تمامی انکودرهای موجود بازار

* توانایی تیون با بار و بی بار کلیه موتورها

* عملکرد هوشمند با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانایی اتصال 2 الی 8 کنترل به هم جهت گروهی کردن آسانسورها بر اساس منطق فازی

* بدون نیاز به سنسور دورانداز (CF3)

* سیم کشی شستی ها و نمراتور طبقات فقط با 4 سیم (MOD bus دو سیم دیتا و دو سیم تغذیه)

* اندازه گیری مقدار بار کابین توسط کنترل وزن آنالوگ

* اتصال به برد کابین (CTB) توسط پرتکل CAN bus جهت صرفه جویی در تراول کابل و سیم کشی ها

* در صورت سفارش سیستم مجهز به عملکرد door per-opening و Re-leveling میباشد